Caperucita roja

Posted: 12/06/2011 in llibres

Reconec que tinc un problema amb el final dels llibres. Després d’apassionar-me per alguns llibres fins a l’extrem de no veure ni la televisió (cosa que a vegades em fa sentir-me com si fos de Mart), d’anar a dormir quan  se’m tanquen els ulls i el llibre se’m cau de les mans, d’oblidar-me d’esmorzar i, algun cop,  dinar llegint, llavors S’ACABA EL LLIBRE i jo em quedo ¿?

Sí, em quedo així ¿?

De vegades trobo finals massa ensucrats, de vegades molt ambigus, com el del llibre que acabo de llegir “Caperucita roja” de la Sarah Blakley Cartwright, altres semblen acabats a corre-cuita (va! que ja porto moltes pàgines, se m’ha anat el cap escrivint i potser no me’l publicaran), altres són tipus japonès (final obert),  i altres són tan previsibles que no pagava la pena arribar fins al final per descobrir que ja sabia com acabaria la història.

Per sort quan desespero per un final amb cara i ulls, trobo algun d’aquells llibres en els què es tanquen tots els enigmes oberts, totes les històries començades acaben i,  a sobre , tenen el punt just de dolçor!

Aquí us deixo el trailer oficial de la pel·lícula

Anuncis
Comentaris
  1. MJ ha dit:

    Realment la peli no ha tingut molt bona crítica!!! Pero el trailer no pinta nada mal!!!

Deixa un comentari

