A PARTIR DE DEMÀ 18 D’AGOST ESTARÀ OPERATIVA LA PÀGINA DE MUSEUS!!!

Posted: 17/08/2011 in benvinguts!

Sí, per fi, després de molts dies elaborant una pàgina on tenir localitzats un munt dels museus que més m’agraden arriba l’hora de posar-la en funcionament.

Quan arriba el primer diumenge de cada mes (jornada en què un munt de museus són gratuïts) m’agafa la fal·lera d’anar a visitar-los; és llavors, a corre-cuita, quan començo a buscar per internet pàgines web, telèfons, adreces, horaris… fins que un dia vaig decidir aprofitar el blog per penjar una llista des de on es pogués accedir fàcilment a les pàgines principals dels museus.

La idea no és gaire original ja que a la xarxa ja existeixen alguns llocs on et faciliten llistes d’aquest tipus, malgrat que la majoria contenen tanta publicitat que avorreixen. És per aquest motiu que vaig decidir entretenir-me a recopilar les adreces que tenia a favorits, comprovar que encara fossin correctes i crear aquesta pàgina.

Gaudiu visitant els museus als que, a partir de demà, podreu accedir des de la nova pàgina i feu-me arribar noves propostes per incloure-les a la llista. Espero que us agradi la iniciativa!

Anuncis
Comentaris
  1. Roser Canals ha dit:

    No només m’agrada aquesta iniciativa, sinó que m’encanta!!!
    Aplaudeixo el teu esforç, Susana. Felicitats!
    Estic segura que serà una dels meus favorits ;))

Deixa un comentari

